äidinkieli 5 pop up college
-Puhelinkontakti: Valmistauduin puhelinkontaktiin pistämällä muistiin yrityksen nimen, toimitusjohtajan nimen ja tärkeimmät asiat eli mitä haluamme heille lähteä tekemään. En suunnitellut sen enempää puhelun kulkua, vaan päätin että annan sen kulkea eteenpäin luonnollisesti. Puhelinkontakti sujui toimitusjohtajan kanssa hyvin ja tuli rupateltua puhelimen päässä useampi minuutti. Puhelinkontaktissa ei mielestäni ollut mitään, mikä olisi mennyt pieleen. Sain hankittua tiimilleni asiakkaan ja sain sovittua tapaamisen hänen kanssaan. Puhelu ei ollut mielestäni kiusallinen, koska tulimme hyvin juttuun ja saimme sovittua tietyt asiat ja sain myöskin avattua hänelle hieman mitä olemme tekemässä ja mikä on pop up college.
Asiakaskontaktointi kasvokkain: Kerron tiimini ensimmäisestä asiakaskontaktoinnista kasvokkain salon inter sportissa. Lähdimme vain päättäväisinä kävelemään intersporttiin etsimään asiakastyötä ilman sen suurempaa suunnittelua. Saavuimme intersporttiin ja esitimme asiamme inter sportin kauppiaalle. Kauppias sanoi, että heille ei juuri nyt ole tälläiselle hankkeelle tarvetta, joten asiakastyö jäi saamatta. Asiakaskontaktointi olisi voinut mennä paremmin, jos sitä olisi suunniteltu enemmän myyväksi ja selkeämmäksi. Käynti silti opetti paljon tulevia asiakaskontakteja varten.
-palaveri asiakkaan kanssa: Olin sopinut puhelimessa toimitusjohtajan kanssa kasvokkain tapaamisen 30.10 klo 9 ja 10 välille. Aamulla suunnittelimme vielä tiimini kanssa yhdessä mitä palaverilta haluamme, jonka jälkeen lähdimme ajamaan yrityksen luokse. Kaikilla oli palaverissa hyvä fiilis ja saimme jo hieman heidän yrityksestä videoita ja kerroimme myöskin omista visioistamme, mitä me olemme aikoneet vielä kuvata ja mitä kaikkea videossa tulee olemaan. Toimitusjohtaja oli tyytyväinen, että heille tehdään tälläinen projekti koska esim. hänellä itsellään on todella kiire muiden töiden parissa. Palaveri päättyi ja sovimme, että olemme yhteyksissä kuvauspäivistä saman viikon aikana.
Asiakaskontaktointi kasvokkain: Kerron tiimini ensimmäisestä asiakaskontaktoinnista kasvokkain salon inter sportissa. Lähdimme vain päättäväisinä kävelemään intersporttiin etsimään asiakastyötä ilman sen suurempaa suunnittelua. Saavuimme intersporttiin ja esitimme asiamme inter sportin kauppiaalle. Kauppias sanoi, että heille ei juuri nyt ole tälläiselle hankkeelle tarvetta, joten asiakastyö jäi saamatta. Asiakaskontaktointi olisi voinut mennä paremmin, jos sitä olisi suunniteltu enemmän myyväksi ja selkeämmäksi. Käynti silti opetti paljon tulevia asiakaskontakteja varten.
-palaveri asiakkaan kanssa: Olin sopinut puhelimessa toimitusjohtajan kanssa kasvokkain tapaamisen 30.10 klo 9 ja 10 välille. Aamulla suunnittelimme vielä tiimini kanssa yhdessä mitä palaverilta haluamme, jonka jälkeen lähdimme ajamaan yrityksen luokse. Kaikilla oli palaverissa hyvä fiilis ja saimme jo hieman heidän yrityksestä videoita ja kerroimme myöskin omista visioistamme, mitä me olemme aikoneet vielä kuvata ja mitä kaikkea videossa tulee olemaan. Toimitusjohtaja oli tyytyväinen, että heille tehdään tälläinen projekti koska esim. hänellä itsellään on todella kiire muiden töiden parissa. Palaveri päättyi ja sovimme, että olemme yhteyksissä kuvauspäivistä saman viikon aikana.
Kommentit
Lähetä kommentti